Pokazil sa Vám výrobok, ktorý ste zakúpili na Xtreme.sk? Vieme, že toto je tá menej príjemná časť užívania vášho produktu a preto sme pre Vás pripravili túto stránku, na ktorej nájdete všetky informácie pre čo najrýchlejšie vyriešenie Vašej reklamácie.
Reklamácie zasielať na adresu našej predajne ( viac o predajni ) Xtreme.sk, Fialová 2C, Bratislava 85107 Tel: 0948 188 320
GoPro reklamácie sú zväčša vybavené v krátkom čase. Ponúkame dve možnosti:
Čo odovzdať?
Čo sa bude diať ďalej?
Po diagnostike závady v autorizovanom servise bude reklamácia označená ako oprávnená alebo neuznaná. V prípade oprávnenej reklamácie bude v čo najkratšom čase odoslaný opravený alebo nový produkt na Vašu adresu alebo alebo podľa dohody bude priravený na odovzdanie v našej predajni. V prípade neuznania záruky ( mechanické poškodenie, zatečená voda, zlé nastavienia a podobné ) dostanete informácie o možnostiach opravy produktu.
Produkty DJI sa na reklamáciu odosielajú nami do centrály DJI mimo Slovenska. Preto treba rátať s dlhším časom na vybavenie reklamácie a to niekedy až cez 30 dní. Jedná sa hlavne komplikovanejšie diagnostiky a opravy, ktoré si vyžadujú dlhší čas na vyriešenie. Zariadenia na reklamáciu zasielame rýchlou kuriérskou službou a tým skrátime čas v preprave.
Čo odovzdať?
Čo sa bude diať ďalej?
Pripavíme všetky potrebné dokumenty pre DJI a zasielame do DJI servisného centra mimo Slovenska. DJI nás bude informovať hneď po diagnostike (zvyčajne 16 dní). Tu sa sa dozvieme či sa jedná o oprávnenú reklamáciu alebo zamietnutú. V prípade oprávnenej reklamácie bude produkt opravený alebo vymenený a bude zaslaný na našu predajňu. Tovar bude takmer ihneď odoslaný na Vašu adresu alebo bude pripravený na vyzdvihutie u nás v redajni (podľa dohody so zákaníkom a tiež vám vždy zavoláme pred odoslaním). V prípade neuznania reklamácie ( mechanické poškodenie, zatečená voda, zlé nastavenia a podobné ) dostaneme informáciu od DJI o cene za opravu. Budeme vás informovať a dáte nám vedieť či opraviť alebo zaslať späť bez opravy.
Reklamujem batériu:
Na batérie GoPro alebo DJI je platná záruka 2 roky s obmedzením. Batérie majú svoju životnosť a rovnako ich treba správne nabíjať a skladovať ( hlavne LiPo batérie používané v zariadeniach DJI ). Preto sa dvojročná záruka vzťahuje len na výrobné vady. Na samotný článok batérie je záruka 6 mesiacov s prirodzeným úbytkom jej kapacity počas 6 mesiacov ( zvyčajne je to 20%, záleží aj od podmienok výrobcu batérie).
Tieto podmienky platia pre všetky batérie v našej ponuke.
Reklamáciu, DJI Care alebo pozáručnú opravu si môžete vybaviť aj sami na stránke DJI: www.dji.com/support. Pre prihlásenie použijete váš Login z aplikácie DJI GO. Komunikujete len písomne a v Angličtine. Videonávod pripravujeme.
Balíčky odosielame
v deň objednávky
DJI záručný
a pozáručný servis
Kamenná predajňa
v Bratislave
Možnosť nákupu
na splátky
DPD, Zásielkovňa,
2h kuriér v BA