Je nám ľúto, že ste sa dostali do situácie, kedy potrebujete riešiť reklamáciu produktu. Budeme sa snažiť vám proces reklamácie čo najviac spríjemniť a priebežne vás informovať.
V prípade, že potrebujete s niečím pomôcť, zatelefonujte +421 948 188 320 alebo nám napíšte e-mail na info@xtreme.sk.
Späť do e-shopuPre jednoduchú a rýchlu reklamaciu prosím vyplňte online reklamačný formulár vyššie. Pokiaľ ste nakupovali ako prihlásený zákazník, vo formulári uvidíte všetky produkty, ktoré sú stále v záruke. Po vyplnení formulára sa vám zobrazia všetky potrebné informácie k reklamáci produktov a jeho zaslania späť.
Pri reklamácii dronu stačí len samotný dron bez baterky, bez vrtuliek, bez ovládača, bez SD karty, bez príslušenstva. Ak je chyba aj v ovládači alebo v prenose signálu, tak aj ovládač.
U športových kamier stačí len kamera s baterkou, bez príslušenstva ako káble a držiaky.
TIP: Natočte nám video o chybe alebo pošlite fotografie. Video pošleme výrobcovi a urýchli to opravu alebo výmenu produktu. Hlavne sa jedná o chyby, ktoré sa prejavia raz za čas.
Hneď ako nám produkt dorazí, obdržíte od nás potvrdzujúci e-mail o prijatí. Máme 30 dní na to, aby sme všeto vyriešili a informovali vás o výsledku reklamácie. Vždy sa však snažíme, aby to bolo čo najskôr.
Prineste alebo zašlite produkt k nám do predajne. Priložte údaje ako Meno, Telefón, Email, Popis Chyby, Nákupný Doklad. Ak máte natočené video chyby čo je len plus, pošlite ho na info@xtreme.sk.
Balík pošlite alebo prineste na adresu predajne:
Xtreme.sk
Fialová 2C
85107 Bratislava
+421 948 188 320
Balíčky odosielame
v deň objednávky
DJI záručný
a pozáručný servis
Kamenná predajňa
v Bratislave
2 roky záruka aj pre firmy
DPD, Zásielkovňa,
2h kuriér v BA